Pentru achizitionarea biletelor on-line, va rugam apasati aici.
Pentru a obtine mai multe informatii despre servicile Transfero folositi formularul de contact sau explorati campurile de mai jos.
Pentru a putea vizualiza orarul curselor va trebui sa completati casuta galbena cu datele calatoriei dvs: “Plecare din”, “Sosire la” si data calatoriei. Apoi se apasa CAUTA. Ulterior, se vor afisa toate cursele disponibile aferente orasului ales. Casuta respectiva este afisata pe prima pagina a site-ului sau la pagina CURSE, dupa ce se apasa butonul CUMPARA.
In general, voucherele de calatorie includ transport gratuit pentru:
Da, doar daca acesta este de talie mica si se afla intr-o cutie adecvata pentru transport animale. Insa, este necesara o rezervare pentru acesta. Astfel, va rugam sunati la +40745 380 000, iar colegii din dispecerat va vor indruma pasii pentru a o efectua. Se achita bilet integral.
Cel mai simplu poti naviga la sectiunea CURSE din site-ul nostru, alege orasul tau de plecare si da click pe DETALII. Ti se va deschide o noua pagina in care vei gasi toate detaliile aferente orasului ales.
Rezervare Online: Card de credit: MasterCard, Visa, Maestro
Agentii proprii /Agentii partenere: Card de credit sau numerar.
Telefon/Sofer: Plata se va efectua la sofer si vei primi bonul fiscal, ce va fi dovada platii si serveste drept bilet. Cand cumperi biletele telefonic sau direct de la sofer vei plati mereu pretul normal.
Este cel mai simplu sa rezervi calatoria direct de pe site-ul nostru, la sectiunea REZERVA BILETE. Poti rezerva de asemenea calatoriile tale la orice agentie de turism partenera Transfero, telefonic apeland dispeceratul non-stop 0745.380.000 sau direct de la sofer. Te rugam sa tii cont de faptul ca pentru rezervarile efectuate telefonic sau la sofer pretul se achita integral. Daca vrei sa beneficiezi de reducerile noastre e necesar sa achiti biletele online sau la orice agentie partenera.
Yes, provided there are vacant seats. The clients holding vouchers and bookings for that vehicle have priority.
If your delay is announced before take-off, please call 0745.380.000 in order to have your booking moved to another vehicle.
If you were not aware of the delay, please contact us upon landing so we can direct you to the earliest available vehicle.
In primul rand, in calitate de calator, trebuie sa verifici cu atentie daca voucherul tau are inscrise corect datele tale de identificare, precum orarul si data calatoriei. Daca vrei sa renunti la calatorie, poti returna voucherul doar la agentia care l-a emis, respectand regulamentul aplicabil in astfel de cazuri.
Orice modificare a orei sau datei de calatoriei trebuie anuntata si operata pe voucher la o agentie partenera Transfero, platindu-se taxele aferente, conform „Regulamentului privind Anularea si Reprogramarea voucherelor de calatorie”. Il poti accesa aici.
Cat mai din timp posibil. Un exemplu clar ar fi momentul in care iti cumperi biletul de avion mult mai din timp ca sa gasesti un pret accesibil. In acest mod se procedeaza si in cadrul acestei companii. In momentul achizitionarii biletului de avion, imediat poti cumpara si voucherul de calatorie pentru aeroport.
Nu, pe site se achizitioneaza biletul achitandu-se cu un card bancar. Pentru a efectua o rezervare cu plata la masina va rugam sa sunati la +40745 380 000.
Vei avea oportunitatea de a beneficia de un card de fidelitate Transfero.
Da, in limita locurilor disponibile poti circula, insa au prioritate clientii cu vouchere cumparate si rezervari efectuate pentru cursa respectiva.
Daca intarzierea ta este anuntata inainte de a decola, avem rugamintea sa ne contactezi la 0745.380.000 pentru a putea efectua o modificare la o alta cursa la care te poti incadra.
In cazul in care nu esti anuntat/a de aceasta intarziere, avem rugamintea ca in momentul aterizarii sa ne contactezi pentru a te putea indruma la cea mai apropiata cursa dupa aterizare.
Compania noastra te poate astepta un interval de 10 minute peste ora stabilita pe voucherul tau.
Te rugam ca, in cazul in care intervine o intarziere, sa ne anunti fie la dispecerat (0745.380.000), fie sa iei legatura cu soferul pe numarul aferent cursei tale. Numarul acestuia il poti gasi pe voucher in partea de jos a paginii.
Popasul are loc la Restaurantul Spataru si durata acestuia este de 15 minute.
Cand calatoresti cu Transfero ai garantia unor servicii de calitate. Pentru a satisface toate preferintele si cerintele, flota de autocare si microbuze moderne ofera o gama larga de servicii onboard, astfel incat drumul de acasa pana la aeroport sa fie o placere.