Regulament privind Anularea si Reprogramarea voucherelor de calatorie

CAP.I ANULAREA

 

Art 1. Pentru a anula un voucher de calatorie se trimite un email catre rezervari@transfero.ro in care se mentioneaza numele si prenumele calatorului, numarul de telefon, data si ora plecarii in cursa, codul rezervarii, cat si motivul anularii.

Art.1.1 In cazul anularii biletelor achizitionate online si la care se solicita returnarea banilor, se trimite un email catre rezervari@transfero.ro in care se mentioneaza numele si prenumele calatorului, numarul de telefon, data si ora plecarii in cursa, codul rezervarii, cat si motivul anularii. Returnarea sumei aferente se face in termen de 30 de zile de la primirea emailului, in acelasi cont bancar ce a fost utilizat pentru achizitionarea biletelor.

Art 1.2. Voucherul de calatorie poate fi anulat incepand cu ziua emiterii si pana cu cel mult 24 ore inainte de data si ora plecarii, percepandu-se o taxa de penalizare in valoare de 5 lei/per bilet/per persoana/per ruta. Restituirea sumei ramase facandu-se prin virament bancar in contul calatorului in termen de 30 zile pentru biletele achiziţionate online. Pentru biletele achizitionate de la sediul Transfero, returnarea contravalorii se va face in baza unei cereri de returnare insotita de bonul fiscal si codul rezervarii, plata facandu-se in numerar. Pentru biletele achizitionate de la agenţiile partenere Transfero, returnarea contravalorii se va face la sediul agentiei de unde s-a achizitionat voucherul. RETURNAREA BANILOR SE FACE DOAR PE BAZA BONULUI FISCAL, CAT SI A CODULUI REZERVARII.

Art 1.3. Solicitarile pentru anulare facute cu mai putin de 24 ore inainte de ora calatoriei nu vor putea fi luate in considerare.

Art 1.4. In cazul in care se solicita anularea unui voucher de calatorie asupra caruia s-a intervenit cu modificari de data, ora sau ruta, nu se returneaza suma aferenta voucherului de calatorie, in nicio circumstanta.

Art 1.5. Pentru anularile biletelor cu RETUR OPEN,  se aplica conditiile mentionate in Art.1, Art 1.2, Art 1.3, cat si Art. 1.4.

Art. 1.6. Dreptul la rambursare a calatoriei nu se aplică în cazul în care Transfero poate dovedi că anularea sau întârzierea a fost cauzată de condițiile meteorologice nefavorabile, de dezastre naturale majore, pandemii/epidemii sau orice alte aspecte care periclitează operarea în siguranță a serviciului de transport sau il anulează.

 

CAP.II REPROGRAMAREA

 

Art 2. Reprogramarea reprezinta modificarea datei de calatorie/orei pentru voucherul cumparat, ce se poate realiza DOAR in limita locurilor disponibile pentru noua data ceruta.

Art.2.1. Reprogramarea se poate aplica asupra orei sau a datei de calatorie. Se mai poate aplica si rutei, doar in cazul in care este gresit sensul, ca exemplu: Tecuci-Otopeni se poate modifica in Otopeni- Tecuci si invers. Nu se poate insa, modificarea oraselor, de exemplu: Tecuci – Otopeni in Galati-Otopeni.

Art. 2.2. Asupra calatoriei se poate interveni cu modificari de data, ruta sau ora doar o singura data.

Art 2.3. Reprogramarea se poate face GRATUIT incepand cu ziua emiterii si pana cu cel mult 24h inainte de data si ora plecarii.

Art 2.4. Reprogramarile nu pot fi facute cu mai putin de 24 ore inainte de ora calatoriei.

Art 2.5. Reprogramarea se va face prin RESTITUIREA biletului vechi si emiterea unui nou bilet cu noua data de calatorie. Restituirea vechiului bilet si emiterea celui nou se va face si in sistemul de rezervari de catre agentiile emitente.

Art 2.6. În cazul unei întârzieri a zborului ce are ca urmare pierderea cursei de transfer, pasagerul va fi reprogramat pe urmatoarea cursă, gratuit și în limita locurilor disponibile. Refuzul pasagerului de a circula pe urmatoarea cursă, nu face compania responsabilă de returnarea banilor sau de reprogramarea cursei.

Art 2.7. Reprogramarea este posibila si in cazul biletelor online. In acest caz se reprogrameaza conform procedurii din Cap.II, urmand apoi eliberarea altui voucher de calatorie cu data si ora calatoriei actualizate.

Art 2.8.  Pentru reprogramarea biletelor cu RETUR OPEN se aplica conditiile mentionate in Art 2., Art 2.1, Art.2.2, Art.2.3, Art.2.4, Art. 2.5, cat si Art.2.6.

Art 2.9. In cazul in care zborul se anuleaza/modifica cu mai putin de 24 de ore inaintea calatoriei, voucherul de calatorie se poate doar REPROGRAMA pentru orice alta data/ora in limita locurilor disponibile. Acest lucru se face doar in baza dovezii de anulare/modificare de la compania aeriana, trimisa pe e-mail la: rezervari@transfero.ro, in momentul in care s-a aflat de anularea/modificarea zborului, dar nu mai tarziu de 12 ore.

Art. 3.0. Dreptul la reprogramare a calatoriei nu se aplică în cazul în care Transfero poate dovedi că anularea sau întârzierea a fost cauzată de condițiile meteorologice nefavorabile, de dezastre naturale majore, pandemii/epidemii sau orice alte aspecte care periclitează operarea în siguranță a serviciului de transport sau il anulează.

 

SC TRANSFERO TURISTIC SRL

03.08.2022