Regulament privind Anularea si Reprogramarea voucherelor de calatorie

CAP.I ANULAREA

 

Art 1. Pentru a anula un voucher de calatorie se trimite un email catre rezervari@transfero.ro in care se mentioneaza numele si prenumele calatorului, numarul de telefon, data si ora plecarii in cursa,  cat si motivul anularii, iar in cazul biletelor online, contul unde se doreste returnarea contravalorii.

Art 1.2. Voucherul de calatorie poate fi anulat GRATUIT incepand cu ziua emiterii si pana cu cel mult 24h inainte de data si ora plecarii, restituirea contravalorii voucherului facandu-se prin virament bancar in contul calatorului in termen de maximum 10 zile pentru biletele achiziţionate online. Pentru biletele achizitionate de la sediul Transfero, returnarea contravalorii se va face in baza unei cereri de returnare insotita de bonul fiscal, plata facandu-se in numerar. Pentru biletele achizitionate de la agenţiile partenere Transfero, returnarea contravalorii se va face la sediul agentiei de unde s-a achizitionat voucherul.

Art 1.3. Pentru solicitarile facute cu mai putin de 24 ore si mai mult de 6 ore inainte de calatorie se percepe o taxa de penalizare de 50% din valoarea biletului.

Art 1.4. Solicitarile pentru anulare facute cu mai putin de 6 ore inainte de ora calatoriei nu vor putea fi luate in considerare.

 

CAP.II REPROGRAMAREA

 

Art 2. Reprogramarea reprezinta modificarea datei de calatorie pentru voucherul cumparat, ce se poate realiza DOAR in limita locurilor disponibile pentru noua data ceruta.

Art 2.1. Reprogramarea se poate face GRATUIT incepand cu ziua emiterii si pana cu cel mult 24h inainte de data si ora plecarii.

Art 2.2. Reprogramarile solicitate cu mai putin de 24 h si mai mult de 6h inainte de calatorie se fac achitand o taxa de penalizare egala cu 50% din valoarea voucherului.

Art 2.3. Reprogramarile nu pot fi facute cu mai putin de 6 ore inainte de ora calatoriei.

Art 2.4. Reprogramarea se va face prin RESTITUIREA biletului vechi si emiterea unui nou bilet cu noua data de calatorie. Restituirea vechiului bilet si emiterea celui nou se va face si in sistemul de rezervari de catre agentiile emitente.

Art 2.5. In cazul unei intarzieri a zborului ce are ca urmare pierderea cursei de transfer, pasagerul va fi reprogramat pe urmatoarea cursa, gratuit si in limita locurilor disponibile. Refuzul pasagerului de a circula pe urmatoarea cursa, nu face compania responsabila de returnarea banilor.

Art 2.6. Reprogramarea nu este posibila in cazul biletelor online. in acest caz se anuleaza biletul valid conform procedurii din Cap.I, urmand apoi eliberarea altui bilet online cu data si ora calatoriei actualizate.

 

SC TRANSFERO TURISTIC SRL

01.06.2016