Cadourile Corporate de Craciun: cum influenteaza ele relatiile de afaceri

25.04.2017blog

Indiferent de domeniul in care activeaza compania ta, motiveaza-i pe cei care contribuie la prosperitatea firmei. Clienti, furnizori, angajati – toti trebuie sa simta apreciere pentru eforturile lor de peste an.
De Craciun, cadourile specifice sezonului sunt foarte indragite de catre toti colaboratorii, angajatii si clientii companiei. Mai mult decat atat, perioadele festive, printre care se numara si Craciunul, sunt momentele oportune pentru a folosi aceasta modalitate drept o tactica de a imbunatati ori consolida relatiile in mediul de afaceri.
Un gest mic face cat o mie de cuvinte, chiar si in business-uri!

Cadourile corporate ajuta la mentinerea parteneriatelor

De Craciun, poti ajunge la inimile clientilor, ale partenerilor si ale angajatilor printr-un cadou dulce: un cos cadou gourmet! Un cozonac delicios sau o cutie de bomboane intr-un ambalaj cu motive de Craciun sunt instrumente de promovare foarte bune, care ajuta la mentinerea unei bune colaborari cu partenerii.
Atunci cand achizitionezi astfel de cadouri, cel mai important este sa nu faci rabat de la calitate. O sticla de vin bun, un cozonac apetisant si o ciocolata fina sunt produsele care nu trebuie sa lipseasca dintr-un cos cadou. Pentru a adauga un plus de originalitate, personalizeaza cadoul cu o felicitare.
Atata timp cat aceste give-away-uri sunt trimise colaboratorilor intr-un context asa cum este si cel al sarbatorilor de iarna, este diminuata suspiciunea unor interese ascunse. Din cele mai vechi timpuri, oamenii aleg sa-si faca unii altora mici bucurii materiale, astfel ca, mai ales in perioada sarbatorilor cadourile corporate nu primesc o intepretarea gresita.

Motiveaza-ti personalul si fidelizeaza-ti clientii, oferindu-le cosuri cadou

Pentru reusita unei afaceri, printre elementele esentiale care ii aduc succesul se numara si gradul de determinare al angajatilor. Ei au nevoie si de un alt fel de motivare decat cea de ordin financiar. Pregateste-le mici surprize care sa le aduca zambete si cu siguranta ca vor resimti recunostinta de care au nevoie pentru a fi productivi si a lucra cu drag.
Cosurile cadou sunt o modalitate practica pentru a-ti surprinde angajatii, deoarece se pot bucura de ele in timpul lor liber, alaturi de cei dragi, continutul lor putand fi integrat in meniul de Craciun si consumat la masa festiva organizata in aceasta zi speciala.
insa, nu doar angajatii pot primi asemenea cosuri cadou; si clientii merita o atentie deosebita din partea companiei, in tot timpul anului dar cu precadere in apropierea sarbatorilor de iarna si nu numai. Oferirea de cosuri cadou pentru clientii unei afaceri este o tehnica foarte eficienta de a-i fideliza. Poti intocmi o lista cu cei care consideri ca au contribuit cel mai mult la vanzarile firmei sa spunem si sa le trimiti cosuri cadou de Craciun.

La Debonaire credem ca nu doar intentia conteaza, ci si calitatea cadoului asa ca ne ghidam dupa acest principiu atunci cand alegem continutul cosurilor pe care le comercializam. Finetea gusturilor si modalitatea originala de prezentare ne-au adus aprecierea a mii de clienti multumiti.
Ofera-le angajatilor, partenerilor si clientilor, cosurile cadou de la Debonaire!

Sursa foto: http://media-cdn.list.ly

Inapoi la Articole
15.12.2023blog
REGULAMENT GIVEAWAY

Indiferent de domeniul in care activeaza compania ta, motiveaza-i pe cei care contribuie la prosperitatea firmei. Clienti, furnizori, angajati – toti trebuie sa simta apreciere pentru eforturile lor de peste […]

25.10.2023blog
Ce trebuie să faci dacă bagajul tău este pierdut la aeroport: ghid detaliat

Indiferent de domeniul in care activeaza compania ta, motiveaza-i pe cei care contribuie la prosperitatea firmei. Clienti, furnizori, angajati – toti trebuie sa simta apreciere pentru eforturile lor de peste […]

25.10.2023blog
Opțiuni de transport pentru animale de companie: în cușcă, în cabină sau în cală

Indiferent de domeniul in care activeaza compania ta, motiveaza-i pe cei care contribuie la prosperitatea firmei. Clienti, furnizori, angajati – toti trebuie sa simta apreciere pentru eforturile lor de peste […]